Skip to content
+48 512 348 159
55-065 Jordanów Śląski, ul. Kolejowa 8A

Czym się zajmujemy

Czym się zajmujemy

Archiwizacja czyli porządkowanie dokumentacji w archiwach zakładowych i składnicach akt, której zakres obejmuje:

  • systematyzację akt według komórek organizacyjnych aktotwórcy,
  • kwalifikację dokumentacji według kategorii archiwalnych,
  • klasyfikację akt zgodnie z wykazem rzeczowym akt,
  • tworzenie jednostek archiwalnych,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania oraz fizyczne jej zniszczenie,
  • wykonanie ewidencji do uporządkowanej dokumentacji.

Archiwizacja czyli porządkowanie dokumentacji w archiwach zakładowych i składnicach akt, której zakres obejmuje:

  • systematyzację akt według komórek organizacyjnych aktotwórcy,
  • kwalifikację dokumentacji według kategorii archiwalnych,
  • klasyfikację akt zgodnie z wykazem rzeczowym akt,
  • tworzenie jednostek archiwalnych,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania oraz fizyczne jej zniszczenie,
  • wykonanie ewidencji do uporządkowanej dokumentacji.

Outsourcing w archiwizacji czyli przekazanie problemów związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego (składnicy akt) zewnętrznej firmie.

Nasza oferta przewiduje różne warianty powyższej usługi:

    1. Przejęcie do przechowywania w naszej składnicy akt dokumentacji niearchiwalnej i jej pełna obsługa.


      Przy realizacji powyższego wariantu zapewniamy:

      • przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi dotyczącymi przechowywania, udostępniania i brakowania dokumentacji przeterminowanej,

      • przechowywanie akt w pojemnikach archiwizacyjnych umożliwiających utajnienie zawartości przez ich zaplombowanie,

      • zachowanie tajemnicy handlowej, służbowej i państwowej oraz przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,

      • porządkowanie dokumentacji przejętej do przechowywania,

      • udostępnianie dokumentacji zgodnie z potrzebami składającego- przesyłanie za pomocą sieci internetowej cyfrowej wersji dokumentów lub dowożenie papierowych dokumentów,

      • wystawianie stosownych zaświadczeń i odpisów na podstawie przejętej do przechowywania dokumentacji,

      • brakowanie i niszczenie dokumentacji po upływie okresu przechowywania.

    2.  Stworzenie i prowadzenie archiwum dokumentacji w wersji cyfrowej, które obejmuje:

      • skanowanie dokumentacji papierowej do plików komputerowych,

      • opisywanie i indeksowanie cyfrowych wersji dokumentów,

      • aktualizacja i udostępnianie plików w systemie komputerowym

    3.  Wynajem przeszkolonych pracowników do prowadzenia archiwum zakładowego (składnicy akt).

      Usługa przechowywania akt jest adresowana zarówno do działających, jak i zlikwidowanych jednostek organizacyjnych.

Outsourcing w archiwizacji czyli przekazanie problemów związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego (składnicy akt) zewnętrznej firmie.

Nasza oferta przewiduje różne warianty powyższej usługi:

    1. Przejęcie do przechowywania w naszej składnicy akt dokumentacji niearchiwalnej i jej pełna obsługa.


      Przy realizacji powyższego wariantu zapewniamy:

      • przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi dotyczącymi przechowywania, udostępniania i brakowania dokumentacji przeterminowanej,

      • przechowywanie akt w pojemnikach archiwizacyjnych umożliwiających utajnienie zawartości przez ich zaplombowanie,

      • zachowanie tajemnicy handlowej, służbowej i państwowej oraz przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,

      • porządkowanie dokumentacji przejętej do przechowywania,

      • udostępnianie dokumentacji zgodnie z potrzebami składającego- przesyłanie za pomocą sieci internetowej cyfrowej wersji dokumentów lub dowożenie papierowych dokumentów,

      • wystawianie stosownych zaświadczeń i odpisów na podstawie przejętej do przechowywania dokumentacji,

      • brakowanie i niszczenie dokumentacji po upływie okresu przechowywania.

    2.  Stworzenie i prowadzenie archiwum dokumentacji w wersji cyfrowej, które obejmuje:

      • skanowanie dokumentacji papierowej do plików komputerowych,

      • opisywanie i indeksowanie cyfrowych wersji dokumentów,

      • aktualizacja i udostępnianie plików w systemie komputerowym

    3.  Wynajem przeszkolonych pracowników do prowadzenia archiwum zakładowego (składnicy akt).

      Usługa przechowywania akt jest adresowana zarówno do działających, jak i zlikwidowanych jednostek organizacyjnych.

Sprzedaż artykułów do archiwizacji dokumentacji: formatek tekturowych, klipsów i pojemników archiwizacyjnych - oferta adresowana jest do instytucji prowadzących archiwa zakładowe i składnice akt we własnym zakresie.

pudelko
pudelko 2
pudelko 3
cos 222

Sprzedaż artykułów do archiwizacji dokumentacji: formatek tekturowych, klipsów i pojemników archiwizacyjnych - oferta adresowana jest do instytucji prowadzących archiwa zakładowe i składnice akt we własnym zakresie.

pudelko
pudelko 2
pudelko 3
cos 222